2013年2月26日星期二

sommer kan du skinne i øyeblikket av UGG sigøyner sandaler svart 1759

Wang Jian og Li Xinyi sitter i hjørnet av butikken er å sortere den tørre Shanhuo nettopp mottok fra, se ugg sko, smile og si hei, og ting fortsetter siste menn arbeider hender, og de samhandler med den tidsperioden funnet kniven bror de ikke så forferdelig, det er ingen forskjell, og vanlige folk, berører ikke lenger å ustøtt 惊惊 snakke som før.

"Det er ingen feil, har jeg nylig, eller den siste til, vil du ikke være en god diskusjon, ring til meg rett før" noen folk sitte ned og chatting to minutter ugg kom fra døråpningen, se sitter ved bordet kanten av nevnte folk kunne ikke hjelpe."Ikke spør meg, da jeg fikk en telefon, og den nye månen her, som for vår Zhao Shuji gikk til døren før du ringer vet ikke," Jin Mao sa, ler.

"Vel, alle til stede, de tingene jeg snakker om" uggs ignorert Jin Mao sa kniven vinket Wang Jian og Li Xinyi stoppet hendene på den levende Lør opp med å lytte.ugg sett på alle og sa "jeg nye av en frukt Shanhuo salgsselskap spesifikk ting er Wanggezhuang ansvarlig for, oh, Reno Brother, bortsett fra Jinmao du ikke vet, andre mennesker har vet "

没有评论:

发表评论