2013年2月24日星期日

Nike Shox kvinner Navina -helse kroppen for å sikre

Beskyttelse Chu Wong! nike sko ser ingen flukt, gikk de til forsiden av burly mann, de andre tre er også første gang rundt i drept nike! Chu Huang glise glitrende øyne Hanmang, men med en rolig chill av ro.Chu Wong? "Chu Huang ved trio hører nike, er hjerter skremt av jorden buret" denne spell nike bare hørt, men aldri sett. nike en spell så kraftig, er utsatt for en slags frykt.

Chu Wong chille øyne ser noen mennesker en latter. "Det er greit, guddommen siden våget å ha en vinner, mellom himmel og jord kan slå min en Chu nike shox, min bror! Kvalifiserte du har mistet kjempe med meg!"Chu Huang ved de få menneskene hørte dette, ropte i ansiktet hans var nedslått, bare ser den samme gamle monster nike, klinket øyne på forsiden av Chu Meng tom.

"Å, du har ikke tidligere fortalt deg, dette er min bror, Chu Meng tom!" Chu Wong se ved noen få mennesker har endret farge, ler de ser på flere folk sa. Flere personer ved siden av ham å fjerne den gamle nike shox norge er hans mentor, de andre tre personer"Mine damer og herrer i dette se på kraften av min bror nike." Chu Wong plutselig nå ut til å omfavne mørket, form, farge og stolt sa. Ansiktet hans med en opphisset titt mot nike så sneered. "God bror, kan ikke tro at du selv lilla treet slange hjerte måned du tankene meg, du er min!"

没有评论:

发表评论