2013年1月25日星期五

longchamp UGG Roseberry boot svart 5734 er avanserte og populære

"Første gang jeg så måten du spiller piano, jeg husker han så ned på tastene, milde øyne fokusert som smil som Lost, fingertuppen har uregelmessige notater tastet flyter," At du iført en hvit skjørt, skjørt pendel vevd blonder, sitter på pianokrakken, skjørt spredt ut på føttene, som er full av utklipp av hvite blomster.uggs australia, "

"uggs sko, vil jeg gi deg piano her med støv, men ditt hjerte, jeg ønsker ikke det til støv." Han fortsatt bøye å fokusere på fingertuppene på nøkkelen, med venstre skulder skade, så fingrene kan ikke være fleksibel, høres de Med noen hysterese blitt stadig tilbakevendende korsryggsmerter, rev hjertet av folk som du ønsker å holde, rolig falle ned farten. Stemmen hans lav, slik som sukker, "Det er et ordtak, jeg fortalte deg, hvis du glemmer, vil jeg si det igjen ...... ugg, har du gått bra, jeg Caigan Xin."

Bare stirret ser mor gikk bort til ham, stående foran pianoet, urørlig lytter til spillet sitt ugg australia norge høre en sving lyd hysteresen nike free run, endelig løftet hendene longchamp, slanke fingrene på tastene, tok bombe halvparten av sangen, bomben gå ...Sol til hans slanke figur kastet å gjøre den varme skyggen på gulvet, drapert han en svart ull strøk ta twill skjerf; mor streng sammen en lav bun, røyk grå frakk etter mappe brokade cheongsam rundt halsen beige Louhua lange skjerf, sto to menn ved siden av hverandre foran pianoet, faktisk lære dette rotete hus fullt av støv å føde en annen type glød, som en ekstern tidsforløp, backflow kommer fra fortiden.

没有评论:

发表评论