2013年1月31日星期四

grell rolle UGG ultra korte støvler kastanje 5225

Sensitive komplekse ord øyne så på henne, "døde skummel, venter på deg ut på mine egne kamper noen vet, eller fortelle deg, du er god beskyttelse, uggs norge ...... du er i hjertet av all arbeidskraft dugg , ingen orker ikke å la deg farget fille støv, denne verden var ikke du ser nå en titt, sine ulemper er nok. "

«Du er så gammeldags, selvsagt mindre enn jeg, at du ikke Xueshu Shu Zhangshangmingzhu omsorgspersoner til å vokse opp!" ugg norge overbevist latter sinne. Sensitive ord er en mørk blikk, så til siden gå, svak sa: "Hvordan kan jeg enn deg.""Jeg vet." Laugh sensitive ord en følelse av tap ", siden moren var borte, bare han er målbevisst for å ta vare på meg, og jeg hadde en far hadde hverandre hvis det ikke var for ham, var livet mitt ingenting er mer enn jeg en mindre en spiller ingen rolle! "

uggs australia høre forskrekket, "Hvordan kan du ikke ha denne merkelige idé longchamp! Har vi, jeg og Gao Fei, og moms og LOH spesiell tante, ikke dine venner og kjære?"Sensitive ord Ser tilbake å se henne svakt smil, "dum jente, selvfølgelig, min søster ... dette er bare min egen innfall, du vet ikke hvordan foran deg, har jeg alltid vært en outsider, hvis ikke ugg datter, som ville bry seg om meg så uidentifiserte mennesker jeg ikke liker deg, er du født Zhongxingpengyue den, uavhengig av tidligere etternavn Huo fortsatt tilnavnet Shen, du alltid mange skatter. jeg er bare datter av min far, de andre er bra for meg, ikke utenfor så på ham til anerkjennelse under min skyld, vet du disse årene til tross for alt det harde arbeidet for hva, men ønsker å tjene ansikts for far, tjente hans høye hensyn Jeg har ingenting, og er ikke redd for å miste hva jeg skal kalle meg redd, bare mistet den eneste far. "

没有评论:

发表评论